Vše pro Váš servis, dílnu a garáž ✓ Poštovné od 59 Kč na výdejním místě ✓ Přes 4 000 položek ✓ Nad 4.500 Kč doprava zdarma ✓ Přes 90% zboží skladem

Digitální zátěžový tester na akumulátor 12V, měřák autobaterie

Kód: QS32134 .
Tip
Značka: QUATROS
1 799 Kč –11 %
Zátěžový tester akumulátorů, digitální (12V, 100A) QUATROS QS32134.
1 799 Kč –11 % 1 590 Kč 1 314,05 Kč bez DPH
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení

tester  měřák autobaterie

Detailní informace

Detailní popis produktu

Digitální zkoušečka na olověné 12 V autobaterie (150-1400 CCA), zátěž až 100 A

Tester zatížení umožňuje rychlé a snadné měření kondice a opotřebení 12V autobaterií zátěžovým testem, a lze s jeho pomocí otestovat i startér a dobíjecí soustavu.

Zátěžový test akumulátoru trvá 10 sekund a je řízen automaticky – stačí spustit a po 10 sekundách se na displeji zobrazí výsledek. Zamezí se tím poškození baterie příliš dlouhou zátěží.

Výsledek testu přístroj zobrazí rozsvícením diody: zelenou (baterie v dobrém stavu), oranžovou (např. nedobitá baterie) a červenou (poškozený nebo zcela vybitý akumulátor).

Po skončení práce lze svěrky přicvaknout přímo na tělo zkoušečky. Tester má praktické madlo pro přenášení.

Technické parametry:
- provozní teplota: 0 až 40 °C
- doba trvání testu: 10 s
- proud: 100 A
- pro diagnostiku autobaterií (12 V)
- pro testování baterií se studeným startovacím proudem 150-1400 CCA

 

Zátěžový test autobaterie:
- Baterie se odpojí od vozidla a připojí se svorky testeru (červená na +, černá na -).
- Tester ukáže napětí baterie. Pokud je toto napětí méně než 12 V, je nutné baterii nejdříve nabít.
- Tlačítkem SET CCA se nastaví maximální startovací proud za studena (CCA), který je uveden na testované autobaterii.
- Následně se spustí měření tlačítkem START TEST, které trvá 10 vteřin.
- Výsledek se zobrazí rozsvícením jednotlivých diod:

- Zelená: Akumulátor je v pořádku.
- Oranžová nebo červená, bez poklesu napětí: Akumulátor není úplně nabitý, nebo je už v horší kondici.
- Oranžová nebo červená a pokles napětí: Akumuláto je zcela vybitý, poškozený, nebo ve velmi špatném stavu.

Testování se provádí na akumulátoru odpojeném od vozidla, ideálně při teplotě okolo 21 °C, ovšem lze testovat při teplotách až -40 °C, stačí pouze podle přiloženého koeficientu snížit CCA na testeru. Např. pokud má akumulátor uveden startovací proud 800 CCA, při teplotě -10 °C se nastaví CCA o poloviční hodnotě (400 CCA).

Doplňkové parametry

Kategorie: Autodiagnostika,testery
Hmotnost: 2 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: